Werken bij

Home » Over ons » Werken bij

Openstaande vacatures

We willen graag groeien. En dan doen we ook. Dat is goed nieuws en vraagt om meer expertise en betrokken vrijwilligers. Wil jij ook helpen om nog meer kinderen mee laten doen en hun kinderfeestje te laten vieren? Hou je van kinderen, organiseren en feestjes? Misschien is een van deze rollen dan op je lijf geschreven.

1. Landelijke Feest Coördinator(en) Vrijwillig (aantal uren per week flexibel)
  2. Website manager Vrijwillig (aantal uren per week flexibel)
  3. Contentcreator social media Vrijwillig (aantal uren per week flexibel)

Wil je meer weten over de functie(s) of heb je andere kwaliteiten die je in wil zetten? Stuur dan een bericht naar info@stichtingkinderfeest.nl. We gaan graag met je in gesprek. Bouw mee aan onze feestcommunity, zodat we zoveel mogelijk kinderfeestjes kunnen geven en kinderen toch laten stralen op hun verjaardag.