Kinderen in actie voor andere kinderen

Met jouw school in actie komen voor de glimlach op elk kindergezicht
Home » Ik wil helpen! » Als school

Hoe kan je helpen?

Ieder kind verdient een kinderfeestje!

Helaas zijn er in Nederland veel kinderen die in armoede leven en geen kinderfeestje kunnen vieren. Stichting Kinderfeest wil deze kinderen een onvergetelijke verjaardag bezorgen. En jij kunt helpen!

Met jouw school kun je geld inzamelen voor Stichting Kinderfeest en zo een verschil maken in het leven van deze kinderen.

Waarom meedoen?

• Je helpt kinderen die in armoede leven een onvergetelijke verjaardag te bezorgen.
  • Je maakt een verschil in het leven van deze kinderen.
  • De kinderen komen letterlijk in beweging.
  • Het kan een mooie aanleiding zijn om dit onderwerp te bespreken

Hoe kun je meedoen?
Kies een leuke sponsoractie die je wilt organiseren. De mogelijkheden zijn eindeloos:

• Sponsorloop: Rennen voor een goed doel! Laat leerlingen geld inzamelen door deel te nemen aan een sponsorloop op het schoolplein.
  • Bingo: Organiseer een gezellige bingo-avond voor ouders.
  • Musical: Betrek de hele school bij het opvoeren van een vrolijke musical en verkoop kaartjes voor de voorstelling.
  • Rommelmarkt: Verzamel spullen die niet meer gebruikt worden en organiseer een rommelmarkt.
  • Veiling van schilderijen: Moedig leerlingen aan om prachtige schilderijen te maken en organiseer een veiling.

Heb je zelf een ander origineel idee? Laat het ons weten! We zijn nieuwsgierig en komen als het lukt graag langs bij jou op school!

Vul onderstaand formulier in als jullie in actie willen komen voor Stichting Kinderfeest. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met jullie op voor materialen en inspiratie voor het organiseren van jouw sponsorloop.

Neem contact met ons op

Heb je hulp nodig bij het organiseren van jouw actie of heb je andere vragen? Vul dan onderstaand contactformulier in en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk reactie krijgt.