Kinderen voor kinderen in actie

Met jouw school in actie komen voor de glimlach op elk kindergezicht
Home » Ik wil helpen! » Als school

Hoe kan je helpen?

Ieder kind op jouw school verdient een kinderfeestje. En jij kan met jouw klas of school helpen. Bijvoorbeeld door geld in te zamelen met een sponsorloop. Of met het organiseren van een bingo voor alle ouders. Met de hele school een musical opvoeren of een rommelmarkt organiseren. Maak met alle leerlingen prachtige schilderijen en verkoop deze door middel van een veiling in de buurt. Zomaar een paar ideeën van acties die georganiseerd kunnen worden door jouw school en die kinderen kunnen uitvoeren met behulp van een leerkracht of ouders. Misschien heb jij wel een andere ludieke actie, laat het ons dan weten. Wij zijn nieuwsgierig en komen graag langs bij jou op school!

Sponsorpakket
Wil je een evenement organiseren voor onze stichting? Dat is geweldig! Download hier makkelijk en snel een compleet pakket om een sponsorevenement te houden. Je kunt het pakket makkelijk zelf aanpassen voor jouw school, club, etc.
Heb je nog hulp nodig? Laat het ons weten.

Kleurplaat
Download hier gratis onze kleurplaat. Super leuk om in te kleuren. Thuis of met je klas/school. Voel je vrij om met deze kleurplaat een kleurwedstrijd te houden. Dat vinden we super leuk!

Neem contact met ons op

Heb je hulp nodig bij het organiseren van jouw actie of heb je andere vragen? Vul dan onderstaand contactformulier in en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk reactie krijgt.