Zonder vrijwilligers, geen kinderfeestjes

Met jouw hulp is dit mogelijk
Home » Ik wil helpen! » Als vrijwilliger

Hoe kan je helpen?

Wil je een deel van je tijd en kennis inzetten voor een goed doel? Dan is het echt een prachtig idee om in actie te komen voor onze stichting. We willen in de komende jaren graag groeien en kunnen jouw hulp goed gebruiken!

Met jouw inzet draag je bij aan het vergroten van het vertrouwen en zelfwaardering van kinderen die in heel lastige omstandigheden opgroeien en vaak ‘buiten de boot vallen’. Word jij hier enthousiast van en wil jij ook zorgen dat meer kinderen gelijke kansen krijgen? Wacht dan niet langer en kom ons team versterken.

Je kunt natuurlijk ook op een andere manier een bijdrage leveren aan onze ambities. Bijvoorbeeld door onze berichten te delen op social media of promotiemateriaal te verspreiden. Ook als je andere ideeën hebt waarmee je ons kunt helpen, horen we dat graag via info@stichtingkinderfeest.nl

Ik wil helpen!

Heb je vragen? Of wil je je aanmelden als vrijwilliger? Vul dan onderstaand contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Velden met een * zijn verplicht

|

Het is een feest om kinderen één dag in het zonnetje te mogen zetten, zodat zij met ouders en vriendjes een onbezorgde verjaardag kunnen vieren.

Jolanda
Feest Coördinator