Mijn bedrijf steunt natuurlijk

Kinderen in armoede hebben jouw bedrijf nodig om nog even kind te kunnen zijn
Home » Ik wil helpen! » Als bedrijf

Hoe kan je helpen als bedrijf?

Met jouw bijdrage laten wij een kind weer even kind voelen. Donaties maken het mogelijk om een kinderfeestje te organiseren en daar zijn wij super blij mee. Waar wij ook gelukkig van worden is kennis, ervaring en middelen die ons verder kunnen brengen. Dus heb jij iets in huis waarmee jij onze stichting kan helpen? Laat het ons dan weten en vul snel het contactformulier in.

Samenwerken aan een prachtig doel
Heb je iets te vieren? Een jubileum of een bijzondere mijlpaal. Wil je samen met je collega’s iets organiseren waarmee je onze stichting ondersteunt? Met z’n allen meedoen aan een mudrun bijvoorbeeld. Dan zijn dat prachtige momenten om een win-win situatie te creëren! Want het zou prachtig zijn als je dat combineert met een bijdrage aan onze stichting en daarmee laat zien dat je samen kunt werken (en vieren) voor een prachtig doel! En wij laten natuurlijk graag aan iedereen zien dat jullie ons ondersteunen.

Businesspartner
Als businesspartner verbind je je voor langere tijd aan onze stichting. Dat kan op verschillende manieren; je kunt bijvoorbeeld een van je medewerkers een paar uur per week de ruimte geven om ons te helpen als vrijwilliger. Je kunt onze externe communicatie ondersteunen door onze berichten te delen, ons te helpen met mediacampagnes of ons te ondersteunen met goede IT toepassingen. En natuurlijk is financiële ondersteuning altijd welkom. Wij zorgen dat het op de goede plek terechtkomt. Het delen van kennis en het beschikbaar stellen van middelen, helpt ons om de operationele kosten laag te houden. Op die manier kunnen wij maximaal investeren in het organiseren van kinderfeestjes.

Feestpartner
Als feestpartner stel je een aantal feestjes beschikbaar, zodat ons aanbod superdivers wordt en onze organisatie lage kosten heeft. Tegelijkertijd laten jullie daarmee zien dat je maatschappelijke initiatieven belangrijk vindt. Hierdoor wordt jouw organisatie ook aantrekkelijker. Via social media en andere kanalen laten we zien dat wij samen optrekken om kinderen blij te maken die dat zo verdienen en dragen jullie bij aan het hoger gelegen doel!

We trekken graag op met verschillende soorten (feest)locaties die in heel Nederland actief zijn. Zo groeit ons aanbod snel en is het mogelijk om onze feestjes landelijk aan te bieden. Doe jij mee en zorg je voor een onvergetelijk dag voor een kind dat het verdient? Neem contact met ons op via info@stichtingkinderfeest.nl en we spreken graag met je door hoe we dit handen en voeten kunnen geven.

Ik wil helpen!

Wil jij ons als bedrijf helpen? Heb je vragen? Vul dan onderstaand contactformulier in en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk reactie krijgt.

|

“Wij, als Webrixs, zijn trots om ons steentje bij te dragen aan deze stichting. Niet alleen een leuke relatie, maar ook zo belangrijk voor onze kinderen.”

Davey Daemen
Webrixs