Zo kun je helpen

Vind jij ook dat ieder kind recht heeft op een kinderfeestje? En word jij ook zo gelukkig van een glimlach op het gezicht van een kind? Kom dan in actie en help ons!
Home » Ik wil helpen!

Ik wil helpen!

Feest vieren doe je samen en daarom hebben wij jouw hulp nodig. Op verschillende manieren help jij ons met de organisatie van het kinderfeestje. Door bijvoorbeeld het doneren van een kleine bijdrage kunnen wij een cadeautje kopen voor de jarige. Of misschien biedt jouw bedrijf een mooie dienst aan of regel je met jouw school wel een actie waarbij er geld opgehaald wordt. Allemaal manieren waarmee je ons waanzinnig helpt! Zonder vrijwilligers draait onze stichting niet. Dus jeuken jouw handen en heb je een paar uurtjes over? Kom dan ons team versterken.

Help duizenden kinderen in Nederland

Het is heel cliché, maar alle kleine beetjes helpen! En hiermee maak je niet alleen ons heel gelukkig, maar ook duizenden kinderen in Nederland!

Ik wil helpen als

Vrijwilliger

Heb jij een paar uurtjes in de week over? En wil jij je inzetten voor de verjaardag van kinderen die leven in armoede? Kom dan ons team versterken als vrijwilliger.

School

Wil jij als school iets betekenen voor onze stichting en een mooie actie bedenken? Wij zeggen geen nee!

Bedrijf

Je inzetten voor de wereld om je heen en dan met name voor de kinderen die onze toekomst zijn, dat kan met jouw bedrijf.

Businessclub

Ben jij op zoek naar een maatschappelijk doel voor je businessclub? Dan heb je die nu gevonden, namelijk Stichting Kinderfeest.

|

“Het is een feest om kinderen één dag in het zonnetje te mogen zetten, zodat zij met ouders en vriendjes een onbezorgde verjaardag kunnen vieren.”

Jolanda
Feest Coördinator