Feest Coördinator (vrijwillig)

Heb jij plezier in regelen en organiseren? Maak jij graag kinderen blij én wil jij het verschil maken? Word dan een van onze Feest Coördinatoren!

Feestjes, feestjes en nog eens feestjes…. daar draait het om bij ons. Ook in Nederland groeien er kinderen op in armoede en een eigen kinderfeestje is iets wat de meeste van deze kinderen niet meemaken. Stichting Kinderfeest zorgt ervoor dat deze kinderen wél een feestje kunnen vieren en een onvergetelijke verjaardag krijgen. Dit doen wij samen met onze geweldige Feest Coördinatoren, die een hart van goud hebben en hun vrije tijd benutten om een onvergetelijk feestje voor deze kinderen te regelen! Wil jij speuren en bellen met feestlocaties? En met ouders/intermediairs data en alle andere bijbehorende zaken afstemmen en organiseren? Lees dan snel verder en maak kinderdromen waar!

Wat ga je doen?

Als Feest Coördinator organiseer en coördineer je feestaanvragen. Aanvragen voor een kinderfeestje komen bij de stichting binnen, centraal wordt beoordeeld of we de aanvraag in behandeling kunnen nemen. Is dit akkoord dan zetten wij de aanvraag door naar één van de Feest Coördinatoren. Dus wellicht naar jou! Jij wordt dan de regisseur van het kinderfeestje. Je coördineert en organiseert het feestje van a tot z. Maakt met de ouders afspraken over het contact, bespreekt de mogelijkheden, stemt verwachtingen af en regelt alles met de feestlocaties. De verwijzer is de hulpverlenende instantie die de kinderen bij ons aandraagt. De feestaanvragen die je coördineert komen uit het hele land. Je doet dit allemaal in je eigen tijd vanuit huis. Als Feest Coördinator ben je zelf niet aanwezig op de feestjes.

Je beschikbaarheid

Je beschikbaarheid is flexibel. Een aanvraag heeft een gemiddelde doorlooptijd van 6 weken en het organiseren van een feestje kost gemiddeld 2 uur. Omdat je bij het organiseren van een feestje soms even moet wachten op een antwoord, kunnen de momenten dat je aan een feestje werkt wat versnipperd zijn.

Nog even de taken op een rij

• Contact met de feestlocaties/ouders-verzorgers;
  • De wensen/hobby’s en mogelijkheden van het kind verkennen/inventariseren;
  • Feestlocaties in de directe omgeving van het kind zoeken en benaderen;
  • Compleet maken van de feestaanvraag, het daadwerkelijk regelen van het feestje, uiteraard aansluitend op de mogelijkheden en wensen van het kind/gezin;
  • Administratie, het verwerken van alle contacten en bevestigingen in ons CRM systeem. Onze elearning leert je in korte tijd alles over dit systeem. En natuurlijk helpen je collega’s je ook graag en word je goed begeleid tijdens het inwerktraject.

Waar sta je voor?

Net als wij vind jij het belangrijk om maatschappelijke impact te creëren. Je houdt van kinderen en gelooft er ook in dat geluk en het creëren van geluksmomenten bij kinderen van onschatbare waarde is! Je vindt het belangrijk dat kinderen die jarig zijn een kinderfeestje kunnen vieren met hun vriendjes en vriendinnetjes. Daar maken we ons samen sterk voor. Verder beschik je over een groot inlevingsvermogen. Je begrijpt en kunt je verplaatsen in de omstandigheden waarin onze doelgroep leeft.

Wat vragen wij verder?

• Een gemiddelde beschikbaarheid van 2 uur per week;
  • Je wilt acteren als ambassadeur van Stichting Kinderfeest;
  • Communicatief sterk (mondeling en schriftelijk);
  • Initiatiefrijk, proactief, resultaatgericht;
  • Je bent een gemiddelde MS Office gebruiker.

Wat bieden wij?

• Een gemotiveerd team met collega’s door het hele land;
  • Een uitdagende functie waarin je je eigen inbreng kwijt kunt;
  • Uitbreiding van je netwerk;
  • Kans om met collega’s kennis te delen;
  • Periodiek zijn er evenementen van de stichting waarbij we elkaar zien;
  • De mogelijkheid om op jouw manier maatschappelijk actief te zijn.
  • Het betreft een vrijwillige dus onbezoldigde functie.

Sollicitatieprocedure

Word je blij van dit profiel en wil je graag kennis maken. E-mail ons dan een leuke motivatie info@stichtingkinderfeest.nl.
Wij kijken uit naar je reactie!