Wij zijn dat wat jij nodig hebt

Het maatschappelijke doel voor een evenement van jouw businessclub
Home » Ik wil helpen! » Als businessclub

Hoe kan je helpen als businessclub?

We zijn de afgelopen jaren meerdere keren ondersteund door initiatieven van serviceclubs of businessclubs. Die waren in staat om een maatschappelijk relevant doel te verbinden aan hun eigen activiteiten.

Zijn jullie op zoek naar een maatschappelijk doel voor een activiteit, programma of evenement van je businessclub of serviceclub, waarmee je kunt bijdragen aan het welzijn en geluk van kinderen in Nederland die dat verdienen? Dan is dat Stichting Kinderfeest! Voor 150 euro geef je een kind een onvergetelijke ervaring en een impuls om meer contact met leeftijdsgenoten te krijgen en zich (daardoor) sociaal beter te ontwikkelen.

We komen graag in contact om verder te spreken, of te kijken hoe we aan jullie actie kunnen bijdragen. Bijvoorbeeld door het geven van een presentatie.

Ik wil helpen!

Heb je vragen of wil je samen met ons brainstormen? Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op.