Ik een feestje, zij een feestje!

Deel jouw geluk met andere kinderen
Home » Ik wil helpen! » Als jarige

Hoe kan je helpen als jarige?

Ik een feestje, zij een feestje!
Deel jouw geluk met andere kinderen

Stichting Kinderfeest organiseert al 8 jaar feestjes voor kinderen (in Nederland) die in armoede opgroeien. Ook dit jaar gaan we weer honderden kinderen een onvergetelijke verjaardag bezorgen. Maar dat lukt niet zonder jouw hulp!

Help jij ons mee?
Vraag in plaats van cadeautjes voor je verjaardag of jubileum een donatie aan Stichting Kinderfeest. Met jouw cadeau aan ons kunnen we meer kinderen een compleet verzorgd feestje geven.

Waarom doneren aan Stichting Kinderfeest?

• Je geeft een kind een onvergetelijke verjaardag.
  • Je maakt een verschil in het leven van een opgroeiend kind.

Hoe kan je meedoen?

• Optie 1: Maak een online donatiebox aan en deel deze met je gasten. Zij kunnen in jouw persoonlijke box lezen waarom jij graag wil dat zij geld doneren aan onze stichting. Zo gaat alles online en dat is handig en snel. Je kunt zelf natuurlijk zien wat je uiteindelijk hebt opgehaald met jouw feest.
  • Optie 2: Maak je eigen fysieke donatiebox, plaats hem op de plek van het feest en verzamel de enveloppen. Na het feest tel je het geld en maak het over naar ons. Als je “Ik een feestje, zij een feestje” en jouw naam erbij zet, dan kunnen wij zien dat jij ons hebt geholpen met jouw donatie.

Hulp nodig? We willen je graag helpen! Door informatie over onze stichting beschikbaar te stellen of je feest aan te kleden met een banner of beachflag. Neem daarvoor contact met ons op via onderstaand formulier, ook als je nog vragen hebt.

Doe mee en maak van jouw feest een feest voor alle kinderen!

#ikeenfeestjezijfeestje #stichtingkinderfeest #geefeenfeestje

Jurriaan vierde 45ste verjaardag en haalde €2835,45 op voor Stichting Kinderfeest!

Jurriaan werd onlangs 45 en gaf een mooi feest. Hij vroeg zijn vrienden en familie om, in plaats van een cadeau, een donatie te geven voor Stichting Kinderfeest. Zo kon hij maar liefst € 2835,45 overmaken aan onze Stichting! Alles met het idee: “ik een pracht feest, de kinderen ook een fantastische verjaardag!!”

25-jarig jubileum Installatiebedrijf Ter Beek

Installatiebedrijf Ter Beek uit Spakenburg vierde dit jaar haar 25-jarig jubileum. Ter gelegenheid hiervan werd een feestelijke receptie gehouden. De gasten van de receptie konden een bijdrage doneren aan een goed doel. Eén van de goede doelen die werd gekozen was Stichting Kinderfeest.

Neem contact met ons op

Heb je hulp nodig bij het organiseren van jouw actie of heb je andere vragen? Vul dan onderstaand contactformulier in en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk reactie krijgt.