Een groot compliment aan de leerlingen, ouders en docenten van basisschool de Zonnewende in Apeldoorn. Onze directeur Pierre van der Gijp mocht afgelopen woensdag namens Stichting Kinderfeest een cheque ophalen van maar liefst €11.712,85!

Voor de vakantie heeft deze basisschool een sponsorloop georganiseerd waarvan de opbrengst naar Stichting Kinderfeest zou gaan en wat een fantastisch bedrag haalden ze op! Samen met Stichting Leergeld Apeldoorn-Voorst zorgen we ervoor dat juist de kinderen die het zo goed kunnen gebruiken (eindelijk) hun verjaardag kunnen vieren met hun vriendjes.

Werk jij op een school (of zit jouw kind op school) en wil jij ook een actie voor onze mooie stichting organiseren? Wij hebben speciaal hiervoor een sponsorpakket ontwikkeld.