Aanvragen kinderfeestje

Home » Aanvragen kinderfeestje

Kinderfeestje aanvragen als hulpverlener

Wij organiseren kinderfeestjes voor kinderen die in armoede opgroeien. Wij kunnen als stichting geen controlerende rol vervullen, vandaar dat wij de aanvragen altijd laten lopen via hulpverleners die professioneel betrokken zijn met het gezin en ook zicht hebben op de financiële situatie.

Lees onderstaande voorwaarden en werkwijze daarom goed door, omdat we alleen aanvragen in behandeling kunnen nemen die voldoen aan deze voorwaarden.

Voorwaarden aanvragen kinderfeestje:

• Vanuit je rol als professional/hulpverlener die betrokken is bij het gezin vraag je het kinderfeestje aan. De organisatie waarin je werkt dient dit te bevestigen.
  • De jarige zit tijdens het verjaardagsfeestje op de basisschool (of bijzonder onderwijs), in groep 2 t/m 8.
  • Bij de aanvraag is de jarige over 6 tot 8 weken jarig.
  • Je fungeert, naast de ouders/opvoeders, als eerste contactpersoon voor het feestje. Zo nodig stemmen wij met je af hoe de overige contacten worden onderhouden.
  • Binnen 5 werkdagen krijg je van ons een ontvangstmail en een toekenning- of afwijzingsmail. Hierin staat belangrijke informatie over het vervolgtraject. Heb je deze niet gekregen? Neem dan na 5 werkdagen contact met ons op.
  • Als de aanvraag akkoord is starten wij met de organisatie van een passend kinderfeestje.
  • Na het kinderfeestje sturen wij een korte vragenlijst, die we graag ingevuld terug ontvangen. Met jullie feedback kunnen we ons blijven verbeteren.
  • Als je een aanvraag doet, stem je in met onze privacyregels en algemene voorwaarden.

Past de aanvraag voor een kinderfeestje binnen deze voorwaarden? Dan kan je in het formulier hieronder de aanvraag indienen en gaan we aan de slag om een mooi kinderfeestje te organiseren.

Kinderfeestje aanvragen als leerkracht

Voor leerkrachten die een aanvraag willen doen voor een leerling is het niet mogelijk om dat zelf te doen. Leerkrachten kunnen contact leggen met de organisatie die het gezin begeleidt. Hulperlenende instanties kunnen gewezen worden op de mogelijkheid om een dergelijke aanvraag bij ons te doen.

Kinderfeestje aanvragen als ouder

Wij snappen heel goed dat je als ouder ook een kinderfeestje wilt voor je zoon of dochter. Helaas kan je dit niet zelf aanvragen en moet je dit samen doen met hulpverlenende instanties. Heb je als ouder hulp, maar zijn zij nog niet bekend met ons? Jouw hulpverlener kan ons altijd mailen.